TERMENI ȘI CONDIȚII DE UTILIZARE

Site-ul web www.casacurata.md este administrat de către societatea comercială “VION-IMPEX” SRL, IDNO: 1002600013872, având sediul în municipiul Chișinău, str. București, 91/1, MD 2012, tel. (+373) 22025100; (+373) 78888660 Adresa de email: office@casacurata.md.

În acest document sunt stabiliți termenii și condițiile de utilizare a site-ului www.casacurata.md și toate condțtiile de achiziționare  a produselor comercializate prin intermediul site-ului nostru. Politica de confidențialitate, de retur și orice alte documente constituie cuprinsul acestui document, numit in continuare “Termeni si Condiții”. 

Accesarea și/sau utilizarea site-ului www.casacurata.md de către dumneavoastră constituie ACCEPTAREA prezentelor condiții și vă obligă la respectarea acestora.  “VION-IMPEX” SRL își rezervă dreptul de a modifica în orice moment Termenii și Condițiile. Orice modificări aduse Termenilor și Condițiilor vor intra în vigoare numai pentru comenzile noi, înregistrate dupa publicarea modificărilor respective pe acest site web. 

1 DISPOZIȚII GENERALE

1.1. La înregistrarea comenzii în magazinul online, Clientul acceptă Termenii și condițiile de vînzare a produselor (în continuare – Termeni și condiții) prezentate mai jos. 

1.2. Acești Termeni și Condiții, precum și informația despre produsele afișate pe site sunt oferte publice, în conformitate cu articolul 1029 din Codul civil al Republicii Moldova și a Legii nr. 284 privind Comerțul Electronic. Cumpărătorul, după ce a luat cunoștință cu textul acestor condiții de vînzare, le acceptă prin bifarea alineatului "Am luat cunoștință și sunt de acord cu termenii și condițiile de vînzare pe site-ul  www.casacurata.md  și cu prelucrarea datelor cu caracter personal". Toate Ofertele afișate pe acest site sunt valabile în limita stocului existent. Toate prețurile expuse sunt prezentate cu TVA inclus, informațiile despre articole și prețuri sunt prezentate sub rezerva erorilor de tipar.

1.3. Relațiile dintre client și vînzător sunt stabilite în baza Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protecția drepturilor consumatorului și a altor acte normative adoptate în conformitate cu aceasta. 

1.4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile date fără o notificare prealabilă a clienților. 

1.5. Prezentele condiţii reprezintă cadrul general potrivit cărora se desfaşoară activitatea de comerţ electronic la distanţă/online, cuprinse într-un sistem de vânzare organizat de “VION-IMPEX” SRL. Aceste condiţii de comerţ electronic se pot realiza inclusiv prin încheierea unui contract electronic de vânzare-cumpărare la distanţă, asupra carora prin comanda efectuată după comunicarea electronică comercială din partea vânzătorului, consumatorul persoană fizică îşi exprimă expres şi neviciat consimţământul cu privire la încheierea la distanţă a contractului, prin plasarea comenzii.

Condiţiile generale se aplică şi persoanelor juridice, în condiţiile diferenţierii pe care legislaţia Republicii Moldova o reglementează. În aceeaşi măsură, prin comanda plasată, persoanele juridice îşi manifestă consimţământul neviciat cu privire la clauzele contractului electronic de vânzare-cumpărare la distanţă prevăzute în prezentele condiţii generale şi stipulate în legislaţia Republicii Moldova. 

2 DEFINIȚII/NOȚIUNI

Cumpărător - orice persoana fizică sau juridică / orice entitate legala, utilizator al www.casacurata.md, care plasează o comandă pe www.casacurata.md / către “VION-IMPEX” SRL.

Vânzător / Administrator - “VION-IMPEX” SRL, cu sediul în municipiul Chișinău, str. București, 91/1, IDNO: 1002600013872

Produse - orice bun afișat / comandat / achiziționat de pe / la www.casacurata.md / “VION-IMPEX” SRL.

Comandă - documentul electronic, precum și orice cerere de produse plasată pe www.casacurata.md, prin care Vânzătorul este de acord să livreze produsele, iar  Cumpărătorul este de acord să le primească și să efectueze plata acestora.

Contract electronic de vânzare-cumpărare la distanţă - Comanda confirmată de către Vânzător, în conformitate cu Termenii și Condițiile.

3 SECURITATEA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

“VION-IMPEX” SRL, prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu Legea Nr. 133 din 08.07.2011 cu privire la protecția datelor cu caracter personal. Aceste date vor include însă nu se va limita la: Adresa IP a clientului; Numele clientului; Prenumele clientului; Telefonul clientului; Tipul Cardului; Numele clientului indicat pe card; Adresa email client; Valuta tranzacției; Informații despre livrare. Utilizăm datele dumneavoastră cu caracter personal pentru următoarele scopuri: 

Contractarea și administrarea relației cu clienții.

Recrutarea potențialilor angajați.

Date pentru analiza statisticilor accesării clienților noștri

Date pentru politica de cookie-uri

Date pentru publicitatea personalizată conform cotegoriilor de interes al clientului

Date pentru determinarea câștigătorului în acțiunile promoționale ale vânzătorului.

Accesul sau transmiterea informației cu caracter personal poate fi furnizată catre: 

Angajații companiei noastră cu scopul înregistrării și efectuării comenzii; 

Furnizorii de servicii de plată/bancare; 

Furnizorii de servicii de cercetări de piață; 

Furnizorii de servicii de marketing/telemarketing; 

Instituții publice la solicitare conform legislației

4 FOLOSIREA COOKIE-URILOR

4.1.  Vânzătorul are dreptul de a utiliza metoda "cookies". Noi folosim "cookies" pentru a colecta anumite informații despre Client și pentru a urmări vizitele site-ul nostru. Site-urile folosesc des aceasta metodă pentru a imbunătăți identificarea utilizatorilor lor. "Cookies" reprezintă o cantitate mică de informație, care este trimisă de browser-ul Clientului și se depozitează pe hard disc-ul computerului. Acestea se transmit în momentul când Clientul viziteaza site-ul nostru prin intermediul unui calculator. Daca Clientul nu elimina "cookies", de fiecare dată când utilizează același computer pentru a accesa site-ul nostru, serverul va fi anunțat de vizita sa, iar noi putem colecta informații statistice despre activitățile Clientului pe site. 

5 MASURI DE SECURITATE

Noi folosim măsuri de securitate comerciale pentru a preveni accesul neautorizat, menținerea exactității datelor și pentru asigurarea utilizării corecte a informației de pe site.

Transmiterea datelor pe internet sau prin rețeaua wireless nu poate fi protejată în totalitate. Prin urmare, la fel ca alte companii, noi nu putem garanta securitatea informației pe care o oferă Clientul, astfel, el va face acest lucru pe propria raspundere. 

6 SERVICIUL SUPORT

Casa Curată oferă clienților săi Serviciul suport la numărul de telefon (+373) 22025100 sau (+373) 078888660.  Zilele de lucru ale Serviciului suport: Zilnic, orele de lucru  9-00 până la ora 17-30, fără  - zile libere.

7 CUM CUMPĂRĂM? TEHNOLOGIA EFECTUĂRII CUMPĂRĂTURII

Pe pagina produsului dorit, selectați cantitatea și tipul produsului. Click pe butonul ‘ADAUGA IN COS’, disponibil sub imaginile produselor. Produsul este acum disponibil în ‘COSUL DE CUMPARATURI’. Acesta este accesibil din colțul dreapta al paginii. Treceți cu mouse-ul peste link, sau click, pentru a descoperi ‘COSUL DE CUMPARATURI’. Editează sau continua cu comanda mărfurilor prin click pe butonul ‘COMANDA’.

Introduceți datele de contact şi datele livrării mărfurilor:

– Adresa poștei electronice a Cumpărătorului;

– Numărul de telefon al Cumpărătorului;

– în cazul în care Vânzarea presupune livrare, datele necesare pentru asigurarea cu succes a livrării:

– adresa de livrare;

– numele, prenumele, numărul de telefon al Destinatarului în cazul în care acesta este diferit de Cumpărător.

După care este necesara selectarea metodei de plata.

Click pe ‘CONTINUA’ pentru a continua pe platforma de plata securizata.

8 CUM PLĂTIM?

a) Plata în numerar la livrare 

La livrare, după verificarea produselor, curierul la fața locului eliberează bonul fiscal cumpărătorului.

b) Plata cu cardul bancar la livrare

La livrare, după verificarea produselor, curierul la fața locului, utilizând post terminalul bancar mobil, eliberează cumpărătorului un bon de plată de la terminalul bancar și bonul fiscal de la casa de marcat mobilă.

c) Plata online (prin furnizorul de plăți electronice Paynet)

Plata se efectuează prin Internet pe pagina www.casacurată.md, care vă va redirecționa spre pagina de plată a furnizorului de plăți electronice Paynet, la livrare după verificarea produselor, curierul la fața locului eliberează bonul fiscal cumpărătorului.

d) Plata prin transfer bancar (persoane juridice)

După ce a intrat o anumită sumă de bani în contul curent al vînzătorului, la livrare după verificarea produselor, curierul transmite împreună cu produsele factura fiscală semnată și ștampilată.

e) Plata în numerar la livrare (persoană juridică)

La livrare după verificarea produselor, curierul la fața locului eliberează bonul fiscal și îl transmite împreună cu factura fiscală cumpărătorului.

Tehnologia efectuării tranzacției de plată online

Înaintea purcederii la perfectarea Operațiunii de plată, toți parametrii și condițiile de bază ale Vânzării direcționate spre achitare să fie pusă la dispoziția Cumpărătorului:

- identificatorul unic al Comenzii;

- prețul și cantitatea fiecărui produs  din cadrul tranzacției;

- alte plăti dacă se aplică în cadrul acestei Tranzacții;

- valoarea totală a comenzii, egală cu suma Operațiunii de plată care va fi inițiată de Comerciant pentru achitarea Vânzării date;

- referință și link activ la Termeni și Condiții

- alte condiții speciale eventual aplicabile Tranzacției date.

Anterior inițierii Tranzacției de plată Cumpărătorul trebuie să prezinte acordul său în privința Condițiilor comerciale prin bifarea punctului „Am luat la cunoștință și sunt de acord cu Termeni și Condiții”. 

Plata se poate efectua prin intermediul cardului Visa și MasterCard

Produsele comandate trebuie achitate integral, in caz contrar nu se va efectua livrarea. Introduceți datele cardului: Numele, prenumele; numărul cardului, data expirării cardului, cod CVV2/CVC2. 

Confirmați tranzacția utilizând tehnologia 3D-Secure (dacă banca-emitentă suportă tehnologia dată).    

Atunci când faceți click pe ‘AUTORIZARE DE PLATA’, confirmați ca acest Card va aparține sau ca ați fost autorizat de către titularul cardului de a-l utiliza. În cazul în care titularul cardului refuză sa autorizeze aceasta tranzacție, nu purtăm răspundere și nici nu se inițiază livrarea. 

Site-ul casacurata.md este securizat, nu păstrează datele dvs. personale, date ale contului sau ale cardului folosit în efectuarea unei tranzacții online.

9. Livrare 

Produsele pot să difere de cele indicate în imagini. Imaginile și pozele sunt cu titlu de prezentare. Produsele și ofertele sunt valabile în limita stocului disponibil. În cazul în care produsul achitat nu este disponibil se va concretiza telefonic înlocuirea acestuia cu alt produs.

Se vor accepta și livra comenzi în sumă de la 299 MDL.

Livrarea se efectuează doar în municipiul Chișinău, or. Bălți, or. Cahul. Lista localităților în care se face livrare poate fi modificată de către administrator. Aceasta poate fi verificată în rubrica “LIVRARE ȘI ACHITARE”.

Formați de sine stătător comanda produselor dorite de pe site. Noi Vă Vom contacta pentru a conveni ziua şi timpul comod pentru livrare.

Comenzile se livrează 7 zile în săptămână, conform graficului:

• Comenzile plasate luni-vineri, până la ora 12:00, vor fi livrate în aceeași zi. Livrarea se va efectua după ora 16:00.

• Comenzile plasate luni-vineri, după ora 16:00, vor fi livrate în ziua următoare. Livrarea se va efectua după ora 16:00.

• Comenzile plasate sâmbătă-duminică, până la ora 12:00, vor fi livrate în aceeași zi. Livrarea se va efectua după ora 12:00.

• Comenzile plasate sâmbătă-duminică, după ora 12:00, vor fi livrate în ziua următoare. Livrarea se va efectua după ora 12:00. 

*Utilizatorul site-ului își asumă responsabilitatea totală privind informația personală și de contact introdusă, precum: numărul de telefon, e-mailul, adresă, comentariile, etc.

10. Rambursarea plății

Se efectuează în cazurile când există o bănuială rezonabilă că a fost comisă o fraudă și când livrarea este imposibilă sau livrarea nu a fost efectuată în limitele termenului maxim / nu a fost efectuată în termen de 30 (treizeci) zile din data confirmării Operațiunii de plată respective.

Vion Impex SRL este obligat să inițieze Revocarea Operațiunii de plată/Tranzacției respective, cu excepția situațiilor în care a fost primit de la Cumpărător acordul expres în scris cu privire la prelungirea termenului de livrare.

Magazinul electronic Casa curată sau Cumpărătorul are posibilitate să inițieze atât Revocarea Operațiunii de plată/Tranzacției  în sumă totală, cât şi în sumă parțială, reieșind din natura şi cauza revocării. 

Returnarea are loc doar la cardul cu care s-a efectuat tranzacția online.

11. Returnarea mărfii

Returnarea mărfii este posibilă în cazul în care clientul a depistat în momentul predării coletului de către curier că marfa nu coincide cu ceea ce clientul a solicitat, doar în cazul în care nu a preluat marfa. În alte cazuri conform legislației în viguare inclusiv a Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protecția consumatorului.

Pentru întrebări legate de restituirea mărfii vă adresați la Serviciul Suport Clienți.

Informativ: Anexa la Legea privind protecţia consumatorilor nr. 105-XV  din  13.03.2003

Lista produselor nealimentare de calitate corespunzătoare ce nu pot fi înlocuite cu un produs similar:

 1. Articole de bijuterie (articole din metale preţioase, cu pietre scumpe, din metale preţioase şi montate cu pietre semipreţioase şi sintetice, pietre preţioase şlefuite).

2. Confecţii şi articole din tricot (articole de lenjerie de corp, lenjerie de pat, articole de ciorăpărie).

3. Articole de igienă individuală (periuţe de dinţi, piepteni, agrafe, bigudiuri, pensete, aparate de ras manuale sau electrice şi alte articole destinate îngrijirii corpului).

4. Articole de parfumerie şi cosmetică.

5. Mărfuri textile (ţesături din bumbac şi tip bumbac, in şi tip in, lînă şi tip lînă, mătase şi tip mătase, panglici, bandă de bordură etc.).

6. Cabluri (conducte electrice, cabluri, şnururi).

7. Materiale de construcţie şi de finisare, alte mărfuri comercializate la metraj (linoleum, peliculă, mochetă etc.).

8. Produse şi materiale din mase polimerice ce au contact cu produsele alimentare, inclusiv cele jetabile (veselă şi accesorii pentru servitul mesei şi bucătărie), ambalaje, articole pentru păstrarea şi transportarea alimentelor (canistre, bidoane, butelii, butoaie).

9. Produse chimice de uz casnic, pesticide şi preparate agrochimice.

10. Mobilă de menire socială (garnituri şi seturi).

11. Autoturisme şi articole moto-velo, remorci şi agregate, mijloace mobile pentru mica mecanizare a lucrărilor agricole, nave pentru plimbări şi alte mijloace de transport naval de menire socială.

12. Mărfuri tehnice complexe de uz casnic pentru care sînt stabilite termene de garanţie (aparate electrocasnice, aparate radioelectronice, aparate de calcul şi multiplicare, articole foto-chino, aparate de telefon (fixe şi mobile) şi de faximil, instrumente muzicale electrice, echipamente şi utilaje ce funcţionează cu gaze şi dispozitivele acestora).

13. Articole pentru profilaxia şi tratamentul unor boli în condiţii de domiciliu (articole pentru ocrotirea sănătăţii publice şi pentru igienă din metal, cauciuc, textile şi alte materiale, instrumente, dispozitive şi aparate medicale, remedii pentru igiena cavităţii bucale, lentile pentru ochelari, articole pentru îngrijirea copiilor, preparate farmaceutice).

14. Jucării.

12. Reclamații

În cazul reclamațiilor legate direct de bunurile achiziționate, puteți contacta Serviciul Suport Clienți: tel. (+373) 22025100; (+373) 0 78888660. Adresa de email: office@casacurata.md, pentru a găsi o soluție de remediere a situației, în caz contrar puteți să vă adresați la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței pe următoarele coordonate: mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri 78, MD-2012. Telefon: (022) 51-51-51  Linia fierbinte: 080028028 www.consumator.gov.md

13. Dispoziții finale și juridice:

Orice litigiu apărut în timpul accesării site-ului www.casacurata.md (în timpul efectuării comenzii, achitării sau transportării produselor) va fi soluționat pe cale amiabilă în decurs de 30 zile lucrătoare din momentul înștiințării vânzătorului în formă scrisă. În cazul în care conflictul nu poate fi soluționat pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată din Republica Moldova. Fiind de acord cu acești termeni și condiții, clientul își asumă în totalitate aceste riscuri.