Напоминание о нем, Колин Гувер

23410613
110.00 mdl
   -2%
Anul aparitiei2023 CopertaBrosata ISBN9785041785321 LimbaRusa Pagini384 BrandЭксмо ColecțieВсе твои совершенства. Главные романы Колин Гувер.

Colleen Hoover - autoarea in care cititorii isi incredinteaza inima. Ea este o tendinta mondiala, un fenomen literar al timpurilor noastre, tripla castigatoare a premiului Goodreads Choice Award la categoria "Roman de dragoste". Lucrarile ei au fost traduse in zeci de limbi. Vanzarile cartilor lui Colleen Hoover au depasit vanzarile lui Stephen King si George R. R. Martin. Peste 3 miliarde de vizualizari pe TikTok. Un cadou frumos si practic disponibil doar in primul tiraj. "Rememorarea lui" este o poveste despre faptul ca uneori, pentru a-ti deschide aripile, trebuie sa gasesti puterea de a te ierta pe tine insuti. Pasarea este simbolul principal al acestei carti. Kenna este o pasare inchisa in cusca. Ea viseaza sa scape de trecutul distructiv pentru a redeveni libera. La fel de libera ca sufletele celor care nu mai sunt alaturi de noi. Asta a gandit Ledger cand s-a uitat in cer. Ei traiesc atata timp cat exista ceva care ne aminteste de ei. "Poate cel mai bun mod de a face fata pierderii celor pe care ii iubim este sa-i vedem si sa-i gasim oriunde este posibil. Si daca oamenii pe care i-am pierdut ne pot auzi cumva, trebuie doar sa continuam sa le vorbim." Dupa cinci ani de inchisoare pentru o greseala tragica, Kenna se intoarce in oras sperand sa se reuneasca cu fiica ei de patru ani. Are nevoie de bani si de sprijin, dar oricat de mult ar incerca Kenna sa repare lucrurile, podurile arse nu pot fi reconstruite. Ledger, proprietarul unui bar local, este pregatit sa accepte adevarul incomod despre Kenna. Poate ca el este acel om care o va face fericita? Infruntand contradictiile, Ledger isi face alegerea. Sunt eroii pregatiti sa mearga in cautarea adevarului, indiferent unde ii va duce acesta? Si se poate sa simti pasiune pentru cineva pe care il urasti? "Un roman minunat, in care se impletesc subtil drama si romantismul. O poveste emotionanta, complexa, care iti frange inima, dar apoi o lipseste cu grija. Despre fericirea pentru care uneori trebuie sa luptam. Despre iertarea capabila sa readuca la viata. Si despre dragostea care vindeca si da speranta." - XENIA LOZOVAIA, blogger de carti.

Эксмо
Colecție
Все твои совершенства. Главные романы Колин Гувер.