Все закончится на нас, Колин Гувер

23410290
110.00 mdl
   -2%
Anul aparitiei2023 CopertaBrosata ISBN9785041785307 LimbaRusa Pagini384 BrandЭксмо ColecțieВсе твои совершенства. Главные романы Колин Гувер.

Colleen Hoover - autoarea careia cititorii ii incredinteaza inima lor. Povestile ei demonstreaza: chiar si o floare calcata in picioare poate creste intr-o zi, pentru a fi mai aproape de soare. Cu mai mult de 3.000.000.000 de vizualizari pe TikTok. Colleen Hoover - un fenomen literar al timpurilor noastre, tripla castigatoare a premiului Goodreads Choice Award in categoria "roman de dragoste". Lucrarile ei au fost traduse in zeci de limbi. Ea este o tendinta globala. Vanzarile cartilor lui Colleen Hoover au depasit vanzarile lui Stephen King si ale lui George Martin. "Totul se va termina pe noi" - o poveste dramatica despre relatiile unei cupluri indragostite cu un final neasteptat. Aceasta nu este o poveste despre dragoste. Este o poveste despre cum sa scapi de ea. Romanul a fost apreciat atat de cititorii straini, cat si de cei rusi. Se pregateste ecranizarea cu Sony Pictures, avand-o in rolul principal pe Blake Lively. Un cadou frumos si practic doar in primul tiraj. Crinul - floarea principala a acestei carti. Ce se va intampla daca priviti o floare frumoasa din alt unghi? Sa-i scoateti la iveala latura neplacuta, care nu glorifica doar viata, ci si moartea, nu doar inceputul, ci si sfarsitul. Vor aparea noi imagini, noi sensuri, dar nu isi va pierde din frumusete. Aceste flori Ryle le ofera lui Lily, al carei nume le adauga doar insemnatate. "Stiu ca crezi ca te iubeste. Dar te iubeste in mod gresit. Nu te iubeste asa cum meriti sa fii iubita. Daca te-ar iubi cu adevarat, el insusi ar fi luat decizia sa plece, pentru a nu-ti mai provoca niciodata durere. Asemenea iubire o merita o femeie, Lily". Lily a muncit intotdeauna din greu pentru viata pe care o visa. A parcurs o lunga cale: a plecat dintr-un oras mic, a absolvit colegiul si si-a deschis propria afacere in Boston. Apoi, Lily s-a indragostit de Ryle. El este direct, incapatanat si are o slabiciune absoluta pentru Lily, iar ea nu poate sa-l scoata din minte. Ryle este impotriva relatiilor serioase si foarte curand Lily incepe sa realizeze ca nu totul este atat de simplu. Lily este tot mai indoielnica. Totul se schimba cand prima ei dragoste - Atlas, reapare in viata ei. "Un roman curajos si sfasietor care te strapunge cu ghearele si nu te elibereaza mult timp dupa ce l-ai terminat". - ANNA TODD, autoarea seriei „After”. "Cand frumoasa poveste se transforma intr-un cosmar. Aceasta este o carte care te invata sa nu vinovatesti victima pentru violenta si care distruge mitul „te bate - inseamna ca te iubeste”. Din exterior, pare ca este usor sa scapi de agresor, dar in realitate este o sarcina aproape imposibila. Acesta este un roman despre de ce violenta este o alegere. Si daca esti supus acesteia, inseamna ca alegerea nu a fost in favoarea ta". - OLGA NOVAK, blogger de lifestyle.

Эксмо
Colecție
Все твои совершенства. Главные романы Колин Гувер.