Casti EDIFIER W220T White

23623676
1 199.00 mdl
   -2%
AlteleMicrofon Durata de functionare (ore)6 ore FisaBluetooth Noise Reduction activDa TipEarbuds Tip de conexiuneFara fir Tip de incarcare a carcaseiUSB-C BrandEDIFIER Garantie12 luni

Vezi cat de bine pot suna melodiile tale preferate. Castile TWS Edifier W220T sunt echipate cu drivere de 13 mm si accepta tehnologia Snapdragon Sound, astfel incat ofera sunet de inalta calitate. Bluetooth 5.3 garanteaza o conexiune fiabila, iar reducerea zgomotului cVc va permite sa vorbiti liber la telefon. Bucurati-va de pana la 24 de ore de viata a bateriei cu carcasa de incarcare si incercati Edifier Connect pentru multe functii interesante.

Nu-ti fie frica de disconfort atunci cand asculti melodiile tale preferate. Castile sunt foarte usoare si confortabile. Ele stau ferm in urechi si nu cad din ele. De asemenea, sunt rezistente la apa IP54, astfel incat sa le poti folosi in siguranta pe ploaie sau in timpul antrenamentelor. Controlul W220T este, de asemenea, extrem de simplu - tot ce aveti nevoie sunt miscari blande, de exemplu, pentru a schimba o melodie sau pentru a opri redarea. Nu trebuie sa-ti scoti telefonul de fiecare data!
Acum puteti asculta muzica la serviciu, acasa sau in deplasare - nu va mai faceti griji ca bateria se descarca prea repede! W220T dureaza pana la 6 ore cu o singura incarcare, iar carcasa inclusa ofera inca 18 ore. In total, aceasta inseamna pana la 24 de ore de redare a listelor de redare preferate! De asemenea, nu va trebui sa asteptati pentru totdeauna incarcarea castilor. Puneti-le in carcasa timp de 15 minute si apoi ascultati muzica timp de aproximativ 2 ore.

Vorbesti des la telefon? Castile W220T sunt potrivite si pentru tine! Tehnologia Qualcomm aptX Voice ofera o calitate audio superioara pentru apeluri, in timp ce reducerea zgomotului cVc elimina eficient zgomotul de fundal inutil. Astfel poti vorbi nestingherit chiar si in locuri zgomotoase precum un autobuz sau un supermarket. Castile vin si cu microfoane duale.

EDIFIER
Garantie
12 luni