Întrebări frecvente
Sau accesați linkul
Fiecare comandă va fi livrată în termen de 24 de ore de la procesarea comenzii.
Comenzile primite după ora 16:00 vor fi livrate în următoarea zi lucrătoare.
Livrarea mărfurilor în regiuni durează până la 72 de ore.
Livrarea în Moldova se face de către partenerii noștri - serviciul de curierat. În cazul absenței temporare a mărfurilor în depozitul nostru, precum și în zilele de sărbătoare și în zilele înainte de sarbători timpul de livrare poate fi mărit. Veți fi informat de către operatorul nostru cu privire la modificarea termenilor.
Livrarea este gratuită pentru comenzile cu valoarea mai mare de 399 lei .
Dacă suma comenzii este mai mică de 399 lei - livrarea este de 40 lei doar în mun. Chișinău. Pentru mai multe detalii accesați linkul
Alte metode de plată găsiți pe acest link
Orice tranzacție nu va dura mai mult de 10 secunde.
Aceasta este o tehnologie care asigură siguranța tranzacțiilor financiare.
La rândul său, el primește un cod special de la noi - care, la plasarea unei comenzi, intră pe site și plătește comanda în valoarea sumei plătite de către dumneavoastră.
La utilizarea certificatului cadou, clientul vede imediat rezultatul recalculării sumei din coș.
Reducerea va fi activată automat pe pagina „Checkout” (la finalizarea comenzii), trebuie doar să introduceți codul în câmpul „Certificat cadou sau cod promoțional” și să faceți click pe „Aplicați”.
apoi «Înregistrare» și completați forma.
- Informații complete despre starea comenzii, istoricul achizițiilor sale;
- Deveniți automat membru al programului de loialitate;
- Primiți coduri promoționale care vă permit să cumpărați un produs cu reducere;
- Nu este nevoie să completați datele de fiecare dată.
Prin utilizarea codului promoțional, clientul vede imediat rezultatul recalculării sumei din coș.
Reducerea va fi activată automat pe pagina „Checkout” (la finalizarea comenzii), trebuie doar să introduceți codul promoțional în câmpul „Certificat cadou sau cod promoțional” și să faceți click pe „Aplicați”.
În timpul conversații telefonice cu operatorul nostru, trebuie să informați că ați plasat mai multe comenzi.
Consolidarea comenzilor este posibilă până când bunurile nu sunt predate curierului.