FAQ - Întrebări frecvente

 
Întrebare: Care este programul de lucru al magazinelor ,,Casa Curată’’ ?
Răspuns: Puteți găsi lista curentă a magazinelor pe pagina principală deasupra barei de căutare - în secțiunea - MAGAZINE - sau aflați de la operator la nr.de telefon 022 025 100, de la ora 9-00 la 21-00
sau accesați linkul https://casacurata.md/index.ph...

Întrebare: Până la ce oră pot plasa o comandă?
Răspuns: Comenzile online pot fi plasate 24 de ore pe zi!
 
Întrebare: Cât timp durează livrarea comenzii?
Răspuns: Livrarea în Chișinău se face de la ora 9:00 la 21:00.Fiecare comandă  va fi livrată în termen de 24 de ore de la procesarea comenzii. Comenzile primite după ora 16:00 vor fi livrate în următoarea zi lucrătoare.
Livrarea mărfurilor în regiuni durează până la 72 de ore. Livrarea în Moldova se face de către partenerii noștri - serviciul de curierat.
 
În cazul absenței temporare a mărfurilor în depozitul nostru, precum și în zilele de sărbătoare și în zilele înainte de sarbători timpul de livrare poate fi mărit. Veți fi informat de către operatorul nostru cu privire la modificarea termenilor.
 
Întrebare: În ce regiuni se face livrarea?
Răspuns: Pe întreg teritoriul Republicii Moldova (cu excepția Transnistriei).
 
Întrebare: Termenii de livrare și suma minimă a comenzii?
Răspuns: Comanda va fi livrată la ușa sau pragul sau poarta casei Cumpărătorului.
Livrarea este gratuită pentru comenzile cu valoarea mai mare de 399 lei .
Dacă suma comenzii este mai mică de 399 lei - livrarea este de 40 lei doar în mun. Chișinău.
Pentru mai multe detalii accesați linkul https://casacurata.md/livrare-...
 
Întrebare: Cum achit pentru produsul comandat?
Răspuns: Achitați atunci cînd primiți comanda. Curierul acceptă plăți în numerar sau cu cardul. Plata cu cardul este disponibilă în prezent doar în Chișinău.
Alte metode de plată găsiți pe linkul https://casacurata.md/livrare-...
 
Întrebare: Ce este PAYNET și de ce sunt transferat pe pagina PAYNET?
Răspuns: PAYNET vă permite să plătiți pentru achiziții și servicii prin Internet.Orice tranzacție nu va dura mai mult de 10 secunde. Aceasta este o tehnologie care asigură siguranța tranzacțiilor financiare.
 
Întrebare: Ce este un certificat?
Răspuns: Un certificat este ca un transfer bancar.
Prin indicarea de la cine - către cine – prin Casa Curată , îi dați posibilitatea de a face o achiziție de o anumită sumă persoanei dragi, familiei sau prietenilor.
La rândul său, el primește un cod special de la noi - care, la plasarea unei comenzi, intră pe site și plătește comanda în valoarea sumei plătite de către dumneavoastră.
La utilizarea certificatului cadou, clientul vede imediat rezultatul recalculării sumei din coș.
Reducerea va fi activată automat pe pagina „Checkout” (la finalizarea comenzii), trebuie doar să introduceți codul în câmpul „Certificat cadou sau cod promoțional” și să faceți click pe „Aplicați”.
 
 Întrebare: Ce produs poate fi comandat de pe magazinul online?
Răspuns: Doar articolele marcate cu „Stoc epuizat” nu sunt disponibile pentru comandă. Informațiile despre disponibilitatea produselor  sunt actualizate de mai multe ori pe zi.
 
Întrebare: Pot comanda un produs pentru o anumită zi și oră?
Răspuns: Da. Pentru a face acest lucru, pe pagina de plată, indicați adresa unde doriți să se  livreze bunurile, iar în notă - indicați ziua și ora livrării.
 
Întrebare: Cum mă înregistrez ?
Răspuns: Pentru a vă înregistra, faceți click pe pagina principală «CONT», apoi pe butonul „Înregistrați” și completați formularul corespunzător.
 
Întrebare: De ce trebuie să mă înregistrez?
Răspuns: Un utilizator înregistrat are următoarele avantaje:
 
- Informații complete despre starea comenzii, istoricul achizițiilor sale;
- Deveniți automat membru al programului de loialitate;
- Primiți coduri promoționale care vă permit să cumpărați un produs cu reducere;
- Nu este nevoie să completați datele de fiecare dată.
 
Întrebare: Ce este un COD PROMOȚIONAL?
Răspuns: Un cod promoțional este o combinație de simboluri, un cuvânt secret care oferă o reducere clienților pentru o comandă într-un magazin online. Prin utilizarea codului promoțional, clientul vede imediat rezultatul recalculării sumei din coș.
Reducerea va fi activată automat pe pagina „Checkout” (la finalizarea comenzii), trebuie doar să introduceți codul promoțional în câmpul „Certificat cadou sau cod promoțional” și să faceți click pe „Aplicați”.

 

Întrebare: Dacă comand două articole în comenzi separate, vor fi livrate într-un singur pachet?
Răspuns: Dacă plasați mai multe comenzi într-o perioadă scurtă de timp, acestea vor fi  trimise într-un singur pachet. În timpul conversații telefonice cu operatorul nostru, trebuie să informați că ați plasat mai multe comenzi. Consolidarea comenzilor este posibilă până când bunurile nu sunt predate curierului.