• Let's play! Reduceri pana la -60% • Let's play! Reduceri pana la -60% • Let's play! Reduceri pana la -60% • Let's play! Reduceri pana la -60% • Let's play! Reduceri pana la -60% • Let's play! Reduceri pana la -60% • Let's play! Reduceri pana la -60% • Let's play! Reduceri pana la -60% • Let's play! Reduceri pana la -60% • Let's play! Reduceri pana la -60% • Let's play! Reduceri pana la -60% • Let's play! Reduceri pana la -60% • Let's play! Reduceri pana la -60% • Let's play! Reduceri pana la -60% • Let's play! Reduceri pana la -60% • Let's play! Reduceri pana la -60% •

Set de carti, Pasii tatilor nostri. Pasii mamelor noastre, DANIELA si VALERIU BUTNARU

23585564
200.00 mdl
Stoc minim disponibil în depozit
Livrare
Metode de plată
Avantaje
Timp de livrare si tarife:
Anul aparitiei2020 CopertaBrosata ISBN9789975542142 LimbaRomana Marimea20x13 cm Pagini640 BrandPRUT

Despre mame s-a scris intotdeauna, de la batranii tragici greci la postumanistii dependenti de sensibilitatea tehnologica. In poezia romana, in mod pronuntat pe segmentul ei basarabean, aceasta a fost una dintre temele predilecte. Prezenta antologie, urmarind un secol si jumatate de literatura, ne lasa sa descoperim nu numai o gama larga de trairi – durerea pierderii, regrete, nostalgii, exaltare, frustrari etc. –, reflectate fie in poezia dragostei, fie in poezia descoperirii sentimentului matern, ci si o diversitate impresionanta de formule poetice. Construit in jurul unei teme ce ne sensibilizeaza pe toti, volumul de fata ne ofera o selectie realizata cu mult discernamant de gustul obisnuit cu poezia adevarata al antologatorilor. Lucia TURCANU

Aparent, paternitatea este o tema poetica discreta. Antologia de fata ne dovedeste insa contrariul. Despre tata s-a scris mult, s-a scris cu incrancenare, s-a scris cu febrilitate (poate mai putin patetic decat in cazul textelor despre mama, dar nu mai putin emotionant), s-a scris ca forma de eliberare sau ca gest de recuperare. De la George Cosbuc pana la Andrei Dósa si chiar un pic mai incoace, spre cartile tinerilor debutati recent, descoperim o poezie profunda care iti taie respiratia, fie ca reflecta perspectiva filiala, fie ca dezvaluie sentimente paterne. O selectie de poeme excelente ce se organizeaza intr-un tablou, pe cat de eterogen, pe atat de fascinant. Lucia TURCANU

Brand
PRUT
Carti