Condițiile promoției "Abonament" 

Dispoziții generale:

1. Promoția „Abonament” este oferita pentru clienții care achiziționează un aparat de cafea DeLonghi Inissia în rețeaua «Casa Curată».

2. Participarea la promoție este posibilă numai dacă sunt îndeplinite condițiile prezentate mai jos.

Mecanismul promoției: Cumpără un aparat de cafea Delonghi Inissia în rețeaua «Casa Curată» și cel puțin 70 de capsule de cafea La Compatibile în fiecare lună timp de 12 luni de la data achiziției, iar noi vom compensa costul aparatului de cafea achiziționat.

Mod de participare:

1. Alegeți aparatul dvs. de cafea
Delonghi Inissia.

2. Cumpărați capsulele noastre
La Compatibile (Nespresso) - lunar
nu mai puțin de 70 buc

BrandLA COMPATIBILE Greutate5.6 g Numarul de capsule5 Tip de cafeaCapsule Nespresso
BrandLA COMPATIBILE Greutate5.6 g Numarul de capsule5 Tip de cafeaCapsule Nespresso
BrandLA COMPATIBILE Greutate5.6 g Numarul de capsule5 Tip de cafeaCapsule Nespresso
BrandLA COMPATIBILE Greutate5.6 g Numarul de capsule5 Tip de cafeaCapsule Nespresso

3. Primiți compensații pentru
etapa selectată a promoției

Faceți clic pe videoclip și folosiți corect Delonghi Inissia!


Modalități de compensare:

1. Etapa 1 (primele 3 luni): Cu condiția procurării lunare de minim 70 de capsule, rețeaua «Casa Curată» va compensa 20% din costul aparatului de cafea achiziționat sub forma unui certificat de cumparare în rețeaua «Casa Curată».

2. Etapa 2 (primele 6 luni): Cu condiția procurării lunare de minim 70 de capsule, rețeaua «Casa Curată» va compensa 40% din costul aparatului de cafea achiziționat sub forma unui certificat de cumpărare în rețeaua «Casa Curată».

3. Etapa 3 (primul an): După 12 luni de la data achiziției, cu condiția unei achiziții lunare de minim 70 de capsule, rețeaua «Casa Curată» va compensa 100% din costul aparatului de cafea achiziționat sub forma unui certificat de cumpărare în rețeaua «Casa Curată».


Notă

1. Compensația poate fi primită doar 1 dată în oricare dintre etapele selectate de cumpărător dintre cele specificate în condiții.

2. După ce a primit compensația în etapa selectată, cumpărătorul încetează să mai participe la promoție și nu primește compensație în etapele ulterioare.


Procedura de primire a compensației:

1. În cazul în care clientul participă la promoția „Abonament” în magazinele offline «Casa Curată» (procurarea unui aparat de cafea și capsule într-unul din magazinele staționare «Casa Curată»), cumpărătorul trebuie să scaneze cardul digital «Casa Curată» pentru fiecare achiziție timp de 12 luni consecutive. Numărul cardului digital va fi folosit drept identificator unic al clientului.

2. În cazul în care clientul participă la promoția „Abonament” prin intermediul magazinului online (achiziționarea unui aparat de cafea și capsule prin magazinul online), cumpărătorul trebuie să folosească același număr de telefon pentru toate comenzile efectuate în termen de 12 luni consecutive. Acest număr de telefon va servi drept identificator al clientului.

3. Dacă cumpărăturile se fac atât în magazinul online «Casa Curată», cât și în magazinele offline «Casa Curată»,pentru a salva istoricul cumpărăturilor, la plasarea comenzii în cazul magazinului online, cumpărătorul trebuie să folosească numărul de telefon pe care este înregistrată aplicația mobilă «Casa Curată».

4. Pentru a primi Certificatul (luând în considerare îndeplinirea condițiilor promoției la etapa selectată), cumpărătorul se poate adresa la nr de tel. 078 888 660, unde poate declara încetarea participării la promoție și alegerea formei Certificatului Cadou.


Opțiuni de certificat cadou:

1.Certificat cadou pentru utilizare în magazinele offline: clientul indică filiala unde îi va fi convenabil să primească certificatul. Certificatul se eliberează în termen de 10 zile lucrătoare de la data depunerii cererii.

2.Certificat cadou pentru utilizare în magazin online: clientul indică adresa de e-mail la care îi vom transmite certificatul. Certificatul se va transmite în termen de 5 zile lucrătoare de la data depunerii cererii.


Dispoziții finale

1. Rețeaua «Casa Carată» își rezervă dreptul de amodifica condițiile promoției  în mod unilateral, înștiințînd clienții asupra modificărilor.

2. Perioada de înscriere pentru participare la promoția „Abonament” 15.03.2024 - 15.06.2024

3. În cazul  apariției  întrebărilor  legate de condițiile promoției, puteți telefona la nr.  078 888 660. Vom fi bucuroși să vă ajutăm!

Sperăm, că promoția „Abonament” vă va aduce satisfacție și bucurie de a pregăti  cafeaua  delicioasă cu produsele noastre.
Cu stimă, rețeaua «Casa Carată»

Vreau să particip!